טיפול הלבנת שיניים: מה חובה לדעת לפני הטיפול?

שוקלים להלבין את השיניים? יש לא מעט פרטים שחובה עליכם לדעת על מנת להוציא את המקסימום מהטיפול. הטיפול עצמו הוא טיפול שמוכר לכולנו שנים רבות, אך עדיין חובה שתכירו את כל המידע החשוב. כך תוכלו לבצע טיפול הלבנת שיניים מתוך ידיעה כי הוא יפתור את כל הבעיות. אם לא תכירו את כל האינפורמציה הנדרשת, יכול להיות כי תפספסו את העניין המרכזי. במאמר הבא ריכזנו לכם את כל האינפורמציה הכי חשובה שיש. פרטים נוספים על טיפולי שיניים אחרים תוכלו למצוא באתר שלנו.

האם לבצע הלבנת שיניים באופן עצמאי?

ישנה אפשרות להלבין את השיניים באופן עצמאי בעזרת תכשירים שונים הנמצאים בהישג יד. אך קחו בחשבון כי אם לא תלבינו את השיניים בעזרת מרפאה מוסמך התוצאות יהיו פחות טובות. יהיה ניתן לראות כי ביצעתם הלבנה של השיניים בצורה לא מדויקת. אך יש כאלה שהאפשרות הזאת היא האפשרות המובילה מנקודת המבט האישית שלהם. לכל אחד יש את השיקול שלו כאשר זה מגיע לנושא הזה.

כמה זמן מחזיקה ההלבנה של השיניים?

האמת היא שאין תקופה ספציפית, ואצל כל אחד ניתן לראות דהייה באינטנסיביות שונה. לרוב הלבנת שיניים איכותית יכולה להחזיק כמה שנים טובות, כל עוד תשמרו על כל הכללים. במקרה שבו פחות תקפידו לשמור עליה, היא יכולה להחזיק בצורה אפקטיבית מספר חודשים. לכן חובה עוד לפני שמבצעים את הלבנת השיניים עצמה להתייעץ עם רופא. השמירה על התוצאות היא ללא צל של ספק נמצאת בידיים שלכם.

כמה עולה הלבנת שיניים במרפאה?

לכל מרפאת שיניים יש את התעריף שלה בכל מה שקשור להלבנה של השיניים. אתם מבחינתכם צריכים לקחת בחשבון כי העלות היא פרמטר משני. הכי חשוב מבחינתכם זה שתוכלו לקבל את התוצאה שתמיד חלמתם עליה. עלות הלבנת שיניים אמורה לנוע בין 1500 ₪ עד 3000 ₪. כל מטופל מקבל הצעת מחיר בהתאם למצב של השיניים שלו. יכול להיות כי אתם תקבלו הצעה שונה בהשוואה למטופלים אחרים בגלל מצב השיניים שלכם.