העלמת קמטים ללא ניתוח

מביטה בתמונות משלהי שנות ה20 ומרגישה צביטה בלב? גם את רוצה להעלים את קמטי הפנים ולהראות צעירה, זוהרת ורעננה יותר? 

בדיוק בשבילך- טיפולי העלמת קמטים, ללא צורך בניתוח! 

לאלו סוגי קמטים טיפול העלמת קמטים יכול להתאים?

טיפול העלמת קמטים עשוי להוות מענה לקמטים בכמה וכמה אזורים, ביניהם:

-קמטי צוואר

-קמטי שפה

-קמטי מריונטה, היורדים מזווית הפה עד לסנטר

-קמטים המופיעים בעת חיוך

-קמטים המופיעים לצד האף

-קמטים המופיעים לצד הפה

-קמטים המופיעים באזורי ההבעה- מצח, בין הגבות ובצידי העיניים

סוגי הטיפול הקיימים

בוטוקס- אחד הטיפולים הנפוצים ברחבי העולם הוא טיפול העלמת קמטים מסוג בוטוקס. שיטה זו דוגלת בכך שבכדי להעלים את הקמט יש לטפל בו מהשורש. כלומר, להביא את השריר שגרם לקמט לידי שיתוק.

בטיפול זה מזריקים חומר המכונה טוקסיןA  הגורם לשיתוק חלקי של השריר שהביא להופעת הקמט ומאפשר מראה עור ישר יותר, באופן זמני.

פילינג- שיטת טיפול זו דוגלת בהאטת הליך הזדקנות עור הפנים ומציעה מגוון טיפולים שונים כמו: פילינג עמוק, פילינג בינוני ועוד. במהלך טיפול הפילינג, מסירים את שכבת העור החיצונית ומזריקים חומצות המסייעים בהאטת קצב הופעת קמטים ובכתמי עור.

סרום- הטיפול באמצעות סרום גורם להתפחה של עור הפנים, מה שיוצר מראה פנים צעיר ורענן יותר. את הטיפול אפשר לבצע הן במכוני היופי והן במסגרת הביתית ע"י שימוש בחומרים מסוימים.

מזותרפיה- בטיפול מזותרפיה מוזרקים ויטמינים ומינרלים אשר להם השפעה רבה על האטת קצב הזדקנות העור, החלקה או מילוי של קמטים קיימים, וכך מסייעים ליצירת מראה פנים בריא, לח וזוהר.

למה לבצע טיפול העלמת קמטים ללא ניתוח?

פעמים רבות, לאחר ביצוע טיפול העלמת קמטים בניתוח מראה הפנים נעשה מלאכותי יותר, מה שמהווה חיסרון מרכזי בטיפול הניתוחי. כיום, יותר ויותר אנשים מבינים כי מראה טבעי יפה יותר משמעותית ממראה מלאכותי. טיפול העלמת קמטים ללא ניתוח מאפשר תוצאות טבעיות ואיכותיות יותר בהשוואה לטיפול הניתוחי, אין צורך בהרדמה כללית ותקופת השיקום קלה וקצרה יותר מצורת השיקום לאחר הטיפול המסורתי.

אז אם אתם חוששים מניתוח העלמת קמטים ורוצים ליצור שינוי במראה הפנים שלכם, השיטות הטיפוליות שהוזכרו לעיל יכולות לשמש כפתרון נהדר עבורכם. 

זכרו, קמטים בעור הפנים גורמים למראה עייף, תשוש ומבוגר, אך אינכם חייבים להשלים עם מצב זה! 

המפתח לשינוי ואהבה עצמית- בידיים שלכם, לא מחר- אלא כבר עכשיו!

.