אם תימנע מחובות צרכנים ותתחיל להשקיע מדי חודש בשנות ה -20 וה -30, אתה יכול להיות מיליונר כשתצא לפנסיה. בעזרת עבודה קשה ותכנון מדוקדק אתה יכול להפוך למיליונר יומי. אם אתה עושה את 9 הדברים הבאים כדי להפוך למיליונר בשנות ה -20 שלך לפני גיל 30, תחסוך מספיק כסף כדי להיות מיליונר ביום הולדתך ה -30.

כל מי שמתחיל לחסוך בגיל 25 יהפוך למיליונר עד גיל 71. אם תחסוך השקעות של 200 דולר לחודש במשך 40 שנה, אתה הופך למיליונר. השווה זאת לחסכון של 50 $ לחודש, ותהיה מיליונר בעוד 15 שנים.

מי שמשקיע 750 דולר לחודש במשך קצת יותר מ -26 שנים יהפוך למיליונר. אתה תהיה מיליונר בעוד 33 שנים אם תשקיע 400 דולר לחודש. המשמעות היא שמישהו בן 25 יהפוך למיליונר בגיל 58 ויוכל לפרוש מוקדם אם הוא מתכנן מראש.

בהנחה שתשואת השקעה נטו של 8%תצטרך לחסוך 11,500 $ בשנה

כדי לפרוש כמיליונר בגיל 67. אם אתה רוצה לפרוש בגיל 67 ולצפות לתשואה של השקעה נטו של 8%, אתה צריך חסוך כ -30 אלף דולר בשנה רק כדי לפרוש כמיליונר. אבל אם אתה מתחיל מאפס בגיל 60, יהיה עליך לחסוך עצום של 122,000 $ בשנה (עם תשואה נטו של 8%, 8%) כדי לפרוש בגיל 67.

אם אתה רוצה לפרוש מוקדם ולהיות רב מיליונר, אתה צריך לחסוך יותר. התחל לעבוד בגיל 14 ומעלה וחסוך והשקיע מספיק כסף כדי להפוך למיליונר בגיל 20. הפוך למיליונר בגיל 25, תלוי כמה מהר אתה מתחיל להרוויח וכמה מהר הוא צומח.

אם אתה חושב שזה נשמע כמו מתיחה

אפשר להפוך למיליונר בגיל צעיר. אנשים מצליחים לומדים כיצד להפוך למיליונרים לפני גיל 20, לא באמצעות השכלה פורמלית, אלא באמצעות רעיונות ועקרונות אוטודידקטיים. הסטודנט המיליונר השני שלי עקב אחר התוכנית שלי והפך למיליונר בגיל 23.

איננו טוענים שאתה צריך להיות מתבודד

כדי להרוויח כסף, אבל אם שמירה על חיי חברה אינה בראש סדר העדיפויות שלך, אולי אתה יכול רוצה להיות מיליונר לפני גיל 20. מכללה ולימודים מתקדמים עולים כסף ויכולים לגרום לך לחובות אם אתה רוצה להיות מיליונר, אז אתה צריך ללמוד את כל מה שאתה צריך לדעת על רוב הדברים ובמחיר גבוה. לוקח לנצח להיות מיליונר במקצועות מסורתיים כמו עורך דין, רופא או בנקאי, כי ההכנסות מוגבלות וקשה לפרוץ אליהן.

כדי לעזור לך להגיע לרף שבע הספרות לפני 30 שנה, ריכזנו תשע עצות לאנשים שהיו מיליונרים בגיל צעיר לאחר שלמדו מאות מיליונרים תוצרת עצמית. הכסף נע במהירות, ולמה שאתה מרוויח בעשר השנים הבאות בבתי הספר הנכונים תהיה השפעה עצומה על העושר שלך ככל שתתבגר ותהיה מיליונר. מיליונרים רבים בעצמם בשנות ה -30 לחייהם טוענים שבעבודה חכמה וקשה הם יכולים להסתדר עם הכנסה בת שבע ספרות תוך עשור בלבד.

מי שרוצה להפוך למיליונר בכל גיל חייב לפקוח עין על הכסף שלו

לדברי מומחים, אחוז ההכנסה שנותר אינו מספיק לאחר שאנשים מוציאים ומשלמים מיסים כדי לחסוך לפנסיה, שלא לדבר על להפוך למיליונר. כסף נוסף לאורך השנים יכול לעזור לך להשיג את המטרות הפיננסיות שלך, ואחת המטרות הללו היא להפוך למיליונר.

אם יש לך תינוק היום

תוכל להפוך למיליונר לפני שילדיך יסיימו את הלימודים במכללה. בדוגמה שלי למעלה, מדובר בתוכנית 529 שתוכל להפיק את המרב מסטטוס הילד שלך לפני גיל 20: 767 אלף דולר (דוגמה אחת) ו -503 אלף דולר (דוגמא שנייה). מגיל שמונה, סוגים אלה של תרומות והכנסות השקעה יעניקו לילדכם 241,396 דולר, פשוט ביישן להפוך למיליונר.

בהתחשב בכך שקשה לחזות תשואות השקעה

הדרך הקלה ביותר לפורח מאוחר להפוך למיליונרית היא להתחיל בשמונה ולהרוויח יותר מאוחר יותר. בגיל 57 אתה יכול להפוך למיליונר על ידי חסכון של 500 דולר לחודש. הדרך האחרונה שילד בן שמונה להפוך למיליונר בגיל 20 היא לקחת יותר סיכון השקעה.

מיליונרים שואפים רבים ומיליונרים צעירים ושואפים חושבים שהם צריכים למקד את הונו בדור הטכנולוגיה הבא

אך זה לא המצב. מאמר זה מפרט כמה עקרונות ונהלים מוצקים שאתה יכול ליישם כדי להפוך למיליונר בכל נקודה בחייך, לא רק בשנות העשרים שלך, שיכולים להיות קשים. אנו יודעים כי ישנם מקורות הכנסה והזדמנויות השקעה שונים, אך נותר לחשב כמה כסף ילד צריך להרוויח לפני שמלאו לו 20 שנה להפוך למיליונר.
בכדי לבדוק פרטים נוספים על מליונר בגיל 20 מומלץ להעיף מבט ב- money-time.co.il

המיליונר תוצרת עצמית כריס ריינינג הגיע לסף של מיליון דולר בגיל 35 ופרש בגיל 37

בואו נסתכל כיצד האדם הממוצע (נקרא לו ג'ו) ישיג את יעד מיליון הדולר כאשר יפרוש בגיל 67. אנו מצפים מהשקעותיה להשיג תשואה של 7% בשנת 2020, עם תשואה ממוצעת של 5% עד 10%. זה שהיה לו המזל להיות מיליונר בגיל צעיר הוא סיפור מוכר.