הקדמה: מהו ארנק איתריום?

ארנק איתריום הוא ארנק דיגיטלי לאחסון ושליחה של Ethereum. הוא מאחסן את המפתחות הפרטיים שנותנים למשתמשים גישה לאחזקות ה-Ethereum שלהם. מפתחות פרטיים אלו נשמרים בקובץ במחשב או במכשיר הנייד של המשתמש, או במקרים מסוימים, בענן.

סוג הארנק הנפוץ ביותר הוא ארנק מקוון (חם) הנגיש דרך האינטרנט מכל מכשיר המחובר לאינטרנט. חלק מהארנקים זמינים גם כארנקים שולחניים (קרים), שאינם דורשים חיבור לאינטרנט וניתן לגשת אליהם רק ממחשב אישי. סוגים מסוימים של ארנקי חומרה מחזיקים גם את המפתחות הפרטיים שלו במצב לא מקוון, כך שהם לעולם לא יהיו חשופים לחיבור האינטרנט של האדם או רגישים לתוכנות זדוניות או וירוסים שעלולים למצוא את דרכם לחיבורים כאלה.

איתריום היא פלטפורמה מבוזרת שמפעילה חוזים חכמים: אפליקציות הפועלות בדיוק כפי שתוכנתו ללא כל אפשרות של השבתה, צנזורה, הונאה או הפרעות של צד שלישי.

ארנק איתריום הוא שער ליישומים מבוזרים ב-Ethereum blockchain. זה מאפשר לך להחזיק ולאבטח אתר ונכסי קריפטו אחרים הבנויים על Ethereum, כמו גם לכתוב, לפרוס ולהשתמש בחוזים חכמים.

הקדמה: מהו ארנק Ethereum?

ארנק איתריום הוא שער ליישומים מבוזרים ב-Ethereum blockchain. זה מאפשר לך להחזיק ולאבטח אתר ונכסי קריפטו אחרים הבנויים על איתריום, כמו גם לכתוב, לפרוס ולהשתמש בחוזים חכמים.

משתמשים יכולים ליצור ארנקים על ידי מתן סיסמה או על ידי ייבוא ארנק קיים ממחסן המפתחות. הארנק מכיל כתובת ציבורית ומפתח פרטי. הכתובת הציבורית משמשת לקבלת כספים ואילו המפתח הפרטי משמש לשליחת כספים מהארנק.

ארנק איתריום יוכל גם לגשת לבורסות מבוזרות (DEX) כך שמשתמשים יוכלו לסחור בין Ether, אסימונים ומטבעות פיאט ללא כל מתווך.

איתריום הוא מטבע קריפטוגרפי וסוג של טכנולוגיית בלוקצ'יין. הוא הומצא על ידי Vitalik Buterin בשנת 2009. Ethereum היא פלטפורמת מחשוב מבוזרת בקוד פתוח, ציבורית, מבוססת בלוקצ'יין, הכוללת פונקציונליות של חוזה חכם.

ארנק איתריום הוא ארנק דיגיטלי המאחסן את המפתח הפרטי שניתן להשתמש בו כדי לגשת לחשבון איתריום של אדם וליצור אינטראקציה עם הבלוקצ'יין של איתריום. המפתח הפרטי נותן לבעליו גישה לחשבון שלו, ולכן הם אחראים לשמור אותו בטוח ומאובטח.

שיטות עבודה מומלצות לשמירה על הנכסים הדיגיטליים שלך בטוחים ומאובטחים

איתריום היא פלטפורמת מחשוב מבוזר מבוססת בלוקצ'יין, קוד פתוח שיכולה לשמש לפיתוח חוזים חכמים, יישומים מבוזרים וסוגים אחרים של יישומים.

ארנק איתריום מומלץ הוא MyEtherWallet. זהו כלי חינמי בקוד פתוח ליצירת ארנקים שעובדים עם פלטפורמת Ethereum. זה גם עוזר למשתמשים לגשת לארנקים שלהם בקלות ובמהירות.

משתמשים יכולים לאחסן את הארנק בסביבה לא מקוונת מה שלא מאפשר לפרוץ או לגנוב כל נכס דיגיטלי מהארנק של המשתמש.

Ethereum הוא מטבע קריפטוגרפי, וכמו מטבעות קריפטוגרפיים אחרים, ניתן לאחסן אותו בארנק דיגיטלי. ארנק דיגיטלי הוא מכשיר אלקטרוני המאחסן אתרים ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים.

ישנם סוגים רבים ושונים של ארנקים זמינים לאחסון האתריום שלך ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים. חלק מהארנקים הפופולריים ביותר הם ארנקי חומרה, ארנקי נייר, ארנקים שולחניים, ארנקים ניידים, ארנקים מבוססי אינטרנט וארנקים מבוססי בורסה.

ארנק חומרה מאחסן את המפתח הפרטי שלך במכשיר פיזי אותו תוכל לרכוש מהחברה או לאחסן במקום בטוח.

ארנק נייר הוא פשוט מסמך שמכיל את כל המידע שאתה צריך כדי ליצור כתובת ומפתח פרטי כדי לאחסן בו את המטבע הקריפטוגרפי שלך. המידע נכתב ביד או מודפס מאתר אינטרנט מקוון כגון blockchain.info או bitcoinpaperwallet.com.

ארנק שולחני מותקן כתוכנה בכונן הקשיח של המחשב שלך כדי לאחסן את המפתחות הפרטיים שלך במצב לא מקוון, כך שלא יוכלו להיות