אם אתם בשוק אחר שקית ויניל זולה, אינכם יכולים לטעות ברכישה זו. נבדק על ידי momofchad מאת רוכסן ויניל נרתיק רשת אהבה, אהבה, אהבה את התיק הזה. תיק רשת הוויניל הוא חסון ועמיד, ואני משתמש בו לנסיעה עם מסמכים וקונה מידות גדולות יותר לאחסון הקבצים והתיקיות שאני צריך לסחוב.

מדידה 7 1/4 x 5

"תיק הבד המותאם אישית הזה נכנס לכיס עם מעט מדי ארגון. הגוון הבהיר והרוכסן על התיק מבדילים אותו מהקהל באירועים קבוצתיים. מדורג כ המוצר הטוב ביותר של Salestrainer עם 5 מתוך 5 נקודות מכיוון שהוא יכול לשמש כתיק לפריטים רגישים והוא חסון מספיק לנשיאה.

שקיות בד מותאמות אישית מגיעות בבד ניטראלי או באחד מעשרה צבעי רוכסן מהנים לבחירה. הארנק הרוכסן הזה הוא חסון וגדול מספיק כדי להכיל את המחברות והמחלקות שלך.

שקיות הוויניל המרוכסות בגודל אותיות נסגרו כך שלא ייאבד יותר נייר ולא היו עוד תירוצים לא להיות מסוגלים למצוא את חפציהם.

כיסים אלה זמינים בשרוולים עם רוכסנים נפרדים ופתחי כבל משיכה לגישה נוחה לתיק

הם מחזיקים עד 50 ליש"ט, אז הכפל את זה ב -10 ואין שאלה שתתאים את התוכן של כל מסע הקניות שלך. מספיק חזק כדי לשמור על הבד ללא אבק. פשוט ארגן (ראה מחצלת הפרויקט erials). לאחר שפרקתם את כל חפציכם, התוכן של כל מסע הקניות שלכם יכול להיות מזוודה בפעם הבאה או להישלח למכונת הכביסה לניקוי יסודי. יתר על כן, בגלל הרב תכליתיות שלהם, אתה יכול לאחסן מגוון מוצרים בשקיות אלה. כדי לפתור בעיה זו, עשרה מכיסים אלה נכנסים לכיס רוכסן קומפקטי.

אתה שומר את כל מוצרי הקוסמטיקה שלך במקום אחד לגישה מהירה אם אתה ממהר. קל לאחסן אותם בתיק היד או בתא הכפפות שלך ומכילים ווים וקליפים להצמדה למפתח הכיס שלך. לתיקי Ziploc רוכסן פשוט וקל לפתיחה ולסגירה.
כדי לראות פרטים נוספים בנושא של שקיות פסגור קטנות ושקיות פסגור קטנות לקניה אונליין (zipper bags) יש לגלוש לאתר zipbag.co.il

תוכלו למצוא גם כמה שקיות מכווצות עם תחתית נשלפת המאפשרת להוסיף מאכלים גדולים וכבדים יותר. בחלק מהמותגים יש רוכסנים פשוטים שניתן לפתוח ולסגור כך שהתיק ייסגר תוך זמן קצר.

חסוך כסף עם התיקים שלנו עם רוכסן ממותג אם אתה משתמש במספר גבוה של תיקים עם רוכסן

אתה עשוי להתעניין בתיקים עם רוכסן של המותג שלנו. אנו נושאים את כיסי הרוכסן שקשה למצוא עבור עסקים ועוזרים לכם למצוא חלקי תלייה מקצועיים ועמידים, כיסי רוכסן תלויים, כיסי רוכסן בדוגמת תיוג, כיסי רוכסן, כיסי רוכסן צבעוניים ועוד ועוד. אם מסיבה זו או אחרת אתה משתמש בשקית רוכסנית בנפח גדול מדי חודש או אורז את מוצרי הצריכה שלך, תוכל להשיג תיק עם פריטים קטנים כגון מסמרים וברגים הכלולים במוצר שלך. במקרה זה, תיקי הרוכסן האיכותיים שלנו מהמותג עשויים להתאים לך.

לבהירות גבוהה

כיסי רוכסן הם אידיאליים לראווה והגנה על המוצרים שלך. לקוחות עסקיים זקוקים להם מכיוון שהם אחד הדברים שאנחנו לא חושבים עליהם בתדירות מספקת, אבל הם המצאה נפלאה שחסכה לנו אינספור שעות. ניתן למצוא כאן כיסי רוכסן מיובאים.

אם אתה רוצה שתיק הקניות שלך יהיה אביזר יותר מאשר סחורה

BagGu היא הדרך ללכת. אתה יכול גם לקנות תיקים מהנוחות של הבית שלך על ידי ביקור בחנויות מקוונות כגון ToteBagFactory, מפיץ תיקי תיק ושקיות דקורציה. אתה כבר לא צריך לעבור את כל החנויות המקוונות האלה כדי להזמין את התיקים המועדפים עליך.

תיק כתף בגודל בינוני זה בדיוק במידה המתאימה לשאת את כל מה שאתה צריך בכל מקום. המורכב מרוכסן ארוך, הוא הופך לתיק בגודל בינוני קל עם רצועות מתכווננות ארוכות.

בכמה הזדמנויות מצאתם כמה פריטים קטנים המוצעים למכירה באינטרנט בארוזים בשקיות הניתנות לסגירה חוזרת אם אתה פועל במהירות

תיקי הרוכסן הקטנים המובילים הופכים לאחד רבי המכר המבוקשים ביותר בכל הזמנים. תחשוב כמה תקנא בחבר כשתגיד לו שקיבלת את תיק ה- Ziplock הקטן שלך מ- AliExpress.

שקיות פלסטיק רוכסות של ClearZip (r) עשויות 100% פוליאתילן טהור בצפיפות נמוכה (LDPE) או פוליפרופילן (אלא אם כן צוין אחרת)

היצרן משתמש בחומרים באיכות גבוהה על מנת להבטיח כי ניתן להשתמש בשקיות לאורך תקופות זמן ארוכות. כל שקיות הפלסטיק הרוכסות עומדות בכל דרישות ה- FDA, USDA, GMP ו- TSA לאישור כשרות ומגע עם מזון, והמגוון שלנו כולל גודל, סגנון והדפסה בהתאמה אישית.

ניתן להשתמש בו לייצור שקיות פלסטיק שאינן מזון עם רוכסנים

ניילון וסרט כיווץ. רוב תיקי הרוכסן שלנו עשויים מסרט פלסטיק מפוליאתילן בצפיפות נמוכה (LDPE) וניתן להכין אותם לטעמכם. כל חברה שיכולה לדמיין משתמשת בשקיות רוכסן בצורה כזו או אחרת. תיקי רוכסן מודפסים בהתאמה אישית זמינים בגדלים מותאמים אישית, וניתן לבקש אפשרויות אחרות. בנוסף ליבואנים וסיטונאים ישירים, ישנם גם שקיות עם רוכסן שנוכל לספק במחירים סיטונאיים אם אתה זקוק לכזה, לכל מקרה.

ישנן כמה מטרות עיקריות לשקיות רוכסן ואת אלה ניתן לראות ברוב יצרני תיקי הרוכסן שמייצרים תיקי רוכסן מחומרים עמידים לשימוש חוזר.

כיום יש לעיריות רבות כללים האוסרים על שימוש בשקיות ניילון במקומות כמו חנויות מכולת. גם אם אין הנחיה או כלל כאלה באזורכם האוסרים על שימוש בשקיות ניילון, שקיות רב פעמיות הן תוספת ידידותית לסביבה לקניות שלכם.

ניסיתי לחסוך קצת כסף עם הקיפולים, אבל הם לא הטובים ביותר. הלוואי שהיו לך יותר תיקים לארנק, במיוחד בהתחשב בכך שהם זולים יותר לייצור.