שיניים הם לא משחק ילדים

טיפול מקצועי בבעיות שיניים הוא גורם משמעותי לשיניים בריאות בטווח הזמן הארוך. ד”ר אופיר זהבי מומחה במגוון טיפולי שיניים תוך מקצועיות, מסירות ואחריות רבה. כל מה אתם צריכים לקחת בחשבון לפני שאתם בוחרים את רופא השיניים שלכם, כאן לפניכם

המלצות

בדקו עם מכרים, חברים ומשפחה האם הם מכירים את רופא השיניים, במידה וכן האם היו מרוצים מעבודתו. גם חוות דעת בגוגל יכולות להוות אינדיקציה לטיב רופא השיניים. אל תחסכו מאמץ, טיפול שיניים שאינו מקצועי עלול לגרום לכם לשרשרת בעיות נוספות שלא היו קיימות קודם לכן. 

זמינות כמדד לטיב הרופא

אמנם מדד הזמינות לא יכול להוות מדד יחד ומוחלט לטיב הרופא ואיכות עבודתו, אך לעיתים זמינות נמוכה כן יכולה להיות אינדיקציה ללקוחות מרוצים. מכירים את העצמאיים האלה שנדיר מאוד למצוא אצלם תורים פנויים? כנראה שזה מעיד על עבודה מקצועית בגדר "חבר מביא חבר". 

מחירים זולים? בדקו שוב

לא חסרות פרסומות ברשת, ברחוב ואפילו במרכזי הקניות המבטיחות לכם טיפול שיניים במחירים זולים מאוד. תחזוקה ראויה של מרפאת שיניים, שימוש בחומרי טיפול איכותיים וציוד מקצועי עולים כסף לרב למחזיק המרפאה, אם הופתעתם כתוצאה מהצעת טיפול זולה כדאי שתבדקו מה עומד מאחוריה.

תחזוקת המרפאה

בדקו האם קיים מיזוג תקין, ניקיון ואף עיצוב מרפאה נאות. רופא שיניים מקצועי ויסודי בדרך כלל לא יתרשל מתחזוקת המרפאה משום שהוא מודע לחשיבות נוחות המטופל. לעומת זאת, אם אתם מבחינים במרפאה שאינה מטופלת כמו שצריך, חשבו פעמיים האם אתם רוצים לעבור בה טיפול שיניים, שכן רופא שבדרך כלל מתרשל במהלך עבודתו יתרשל גם בתחזוקת מרפאתו.

רישיון רפואי

בדרך כלל, כל רופא שיניים המכבד את עצמו תולה את רישיונו הרפואי על אחד מקירות המרפאה. אל תסתמכו רק על המלצות או תחושות בטן, בדקו האם קיים רישיון רפואי ותעודות נוספות המעידות על הכשרות שונות שעבר. 

גישה חיובית

כשאתם מבררים על רופא השיניים אצל חברים או באתרי האינטרנט השונים שימו דגש גם על טיב היחס של הרופא. רופא מקצועי מבין שטיפולי שיניים מהווים עבור רבים מקור לחשש ופחד ולכן דואגים ליחס סבלני, אמפתי ואכפתי.

לעומת זאת, רופא שיניים בעל יחס שלילי עלול לגרום לכם לתסכול ולהגביר לכם את החשש מהתהליך הטיפולי.

מיקום המרפאה

ישנם טיפולי שיניים הכוללים סידרת טיפולים. בדקו האם מיקום המרפאה נוח עבורכם ואינו דורש מכם נסיעות ארוכות מדי העלולות להשאיר אתכם מותשים.