מתן גישה למישהו לביתו או למשרדו פותח בפני העולם עולם של אפשרויות לגנב שהמכונית לעולם לא תוכל להציע. גנבי רכב מצאו דרך להשיג גישה למספר מידע רגיש, שברגע שסונכרן לסמארטפון, הופך למספר מידע אישי, כמו לוחית רישוי הנהיגה, לוחית רישוי ואפילו תאריך ושעת הלידה. כעת לגנב יש את האפשרות לפרוץ לרכב שלך, לגנוב את זהותך ולברוח מבלי שיתגלה מעולם, כל זאת בזמן שאתה ישן. בפעם הבאה שאתה נמצא בחניון של אחד המתקנים האלה, שאל את עצמך אם יש סיכוי שהגנב ייכנס למכונית שלך ללא גילוי תוך 60 שניות, מה שאנו נעשה. מקומות חשוכים ומרוחקים כמו חניונים וחניונים רבי קומות אטרקטיביים לגנבי הרכב מכיוון שהם מקלים על העברת רכב ממקום למקום אחר. זה גם מרתיע אותם פשוט ללכת לאזורים אחרים שבהם ניתן להימנע מדברים מסוימים.

אם אינך מחזיר את הרכב שלך

התקשר למספר של מנעולן רכב בתל אביב כדי לדווח עליו כגנוב. צוות רשומות האוטו יודיע לבעלים הרשומים בטלפון או בדואר עם התאוששות המכונית הגנובה. אם אתה קובע פגישה עם בלש לדיווח על הרכבים הגנובים שלך, עליך לצאת מהרכב ולקבוע פגישה.

אם שירות אזעקת הפריצה שלך ניתן על ידי חברת ניטור תחנות מרכזיות

ייתכן שתדרוש מחברת האזעקה לאמת את מערכת האזעקה של הפולש שלך ולהנפיק לך תעודת מנעולן רכב מוסמך המאשרת כי המערכת שלך עומדת בדרישות ארה"ב. המחלקה לביטחון פנים (DHS). LoJack, תחזיר את המכונית שלך תוך 24 שעות ועלות יחידת Lojack שלך תוחזר. אם אתה מדווח על הרכב שלך במשטרה, הרכב יוחזר תוך 48 שעות ו- Lo Jack יחזיר את עלות המערכת שלך. אמנם הנוף המתמצא בטכנולוגיה של ימינו הוליד דור חדש של גנבי רכב (והם לא תמיד נמצאים במכוניות), אל תשכח להתחמם – חוט את המקום, כי הסבירות לגנבת מכונית היא בערך כמו לזכות בכל דבר בלוטו.

חשוב להגן על המכונית שלך באמצעות מערכת אבטחה

אבל אתה יכול גם להתקין מערכת אזעקה כדי לאפשר לך זמן אספקה מהיר יותר כדי שנוכל להחזיר אותך לדרך. אם אתה פורץ – ואתה תופס אותו – זה יכול לעשות הבדל גדול אם אתה מסיר חפצים יקרי ערך באופק. גם אם הגנב לא מעוניין לגנוב את הרכב, היה מודע למה שיש לך עוד ברכב וראה בעצמך. הגן על הרכב שלך על ידי כך שהוא נגנב בקלות, גם אם הוא שווה רק כמה מאות דולרים בחפצי ערך.

רכבים גנובים עם ציוד LoJack נמצאים בדרך כלל תוך מספר שעות עם נזק מינימלי

אם היא נמכרת לחלקים, שווי המכונית נע בין 1,000 ל -2,500 דולר, או יותר ממחצית מחיר מכונית חדשה. רכבי ה- Lo Jack הגנובים בדרך כלל משוחזרים תוך מספר ימים, לפעמים פחות משבוע, ללא נזק לרכב.

כלי רכב רבים נמצאים בסכנת גניבה או פריצה

משום שהמנעולים הרגילים פשוט אינם מספיקים בכדי להרחיק גנבים. המשטרה גם מזהירה כי הכנסת מפתח הרכב למכונית בזמן שאיבת דלק היא הזמנה לגניבת המכונית, והשאירה הלא נעולה תגרום לעצבנות נוכלים נוספת. אנו מציעים לנהגים באזור תל אביב אזעקות אמיתיות המגנות על חפציכם האישיים ולא משנה היכן הם חונים.

רוב המכוניות הגנובות לעולם אינן מתאוששות, ולכן חשוב שהנהגים יפסיקו גניבות לפני שהם קורים. הם בורחים עם זה כי הרבה מכוניות פורצות – אלה פשעים מזדמנים: גנב רואה משהו שהוא אוהב ופורץ לרכב שלו כדי להשיג אותו.

אתה יכול לפתור את הבעיה על ידי שימוש בדבר אחד שאתה כנראה לעולם לא שוכח כשיוצאים מהבית

 

אזעקת הרכב שלך. בנוסף לשימוש בגלאי גניבה, על בעלי פולקסווגן להבטיח כי הם מנויים על הגרסה האחרונה של תוכנית המניעה הלאומית לבטיחות בתעבורה בדרכים (NHTSA) בגניבת רכב.

עבור עוד מידע בנושא של פורץ רכבים מוסמך מהמרכז באפשרותך לגלוש לאתר eyalock.co.il