אנו מייעצים ללקוחותינו בכל הנוגע לרוחב הרגולציה של שירותים פיננסיים בארה"ב, כולל כל ההיבטים של חוק הרפורמה והגנת הצרכן של דוד-פרנק וול סטריט משנת 2010 ("חוק דוד-פרנק") ואמצעים הקשורים לרפורמה פיננסית לאחר המשבר. בשנים האחרונות אנו מייעצים ללקוחות על תקני פיקוח משופרים, דרישות הון רגילות ונזילות, כלל וולקר, סחר קנייני (המכסה החלפות כספים בהנפקות), תקני אבטחת סייבר וסוגיות דיני צרכנות. הצוות שלנו מייעץ גם בנושא פרסום, שיווק, נוהלי אשראי, הגנה על נתונים וסוגיות רגולטוריות אחרות בענפי המסחר המקוון והמסחר האלקטרוני.

הצוות שלנו מורכב מעורכי דין עם ניסיון של עשרות שנים בתחום המשפט הזה

שרבים מהם עבדו בעבר כעוזרי עורכי דין. אנו משתמשים בפרספקטיבה הפנימית הנדירה וניסיונם של סנגורים ותיקים כדי לייצג לקוחות בפני כל 50 הפרקליטים הכלליים בחקירות, הליכים מנהליים וליטיגציה, וכדי לעזור ללקוחות לבנות קשרי עבודה עם רגולטורים במדינה. אנו מספקים ייעוץ רגולטורי אסטרטגי ללקוחותינו ועובדים בשיתוף פעולה הדוק עם היועץ הכללי וצוות משפטי בכיר אחר בכדי להתמודד עם אתגרים רגולטוריים מורכבים.

קבוצת העיסוק שלנו ביחסי ממשל ודיני רגולציה משלבת ניתוח משפטי משמעותי עם הבנה מתוחכמת של תהליך החקיקה והרגולציה

עורכי הדין שלנו משרתים ישירות סוכנויות, ומעניקים לנו תובנות חריגות לגבי האופן שבו סוכנויות עוקבות אחר אכיפה. עורכי דין ליחסי ממשל עובדים בדרגים בכירים שונים ברשות המבצעת והחקיקה ברמה הפדרלית, הממלכתית והמקומית.

לצוות שלנו ידע נרחב בדיני מימון פדרליים

מדינתיים וצרכנים. היחסים הקרובים שלנו עם חברי רשויות הפיקוח נותנים לנו את הבסיס לייעץ ללקוחות מנקודת מבט עכשווית ומושכלת. אנו מחויבים למשאבים הגלובליים שלנו כדי לעזור ללקוחותינו לעמוד בדרישות הרגולציה ולשמור על עסקיהם, בכל מקום בו הם מבוססים. עורכי הדין האירופאים שלנו מייעצים למסגרות רגולטוריות ועובדים בשיתוף פעולה הדוק עם עורכי הדין בארה"ב בנושאים נגד שחיתות שרשויות ארה"ב מבקשות באירופה, אפריקה, אסיה וארה"ב במסגרת החוק לשיטות שחיתות זרות. עורכי דין מנהליים ורגולטורים מסייעים לאנשים פרטיים ועסקים להבין ולמלא אחר דרישות החוק. יש לנו ניסיון עשיר בסיוע לעסקים לנווט בשדה המוקשים החוקי והפוליטי שמצבים כאלה מציגים.

הרגולטורים בניו ג'רזי מסייעים לחברות המודאגות מההשפעה של הרגולציה על פעילותן

בנסיבות מוגבלות, עורכי דין מינהליים ורגולטורים יכולים לסייע ללקוחות באתגרים בצעדים ממשלתיים. עורך דין הבקיא בחוק הרגולציה יכול לסייע בפיתוח מדריכי תאימות ולתת ייעוץ כיצד להגביל את הסיכון להפרות רגולטוריות, העלולות להיות יקרות. עורך דין יכול לסייע לארגוני תעשייה בלובי יעיל למניעת תקנות מזיקות ולעדכון או שיפור כללים ומדיניות ספציפיים לתעשייה.

כל תחומי משפט דורשים תחומים שונים של ידע משפטי

כישורי כתיבה ומיומנויות משא ומתן. עורכי דין בתחומים מיוחדים עשויים להיות בעלי ניסיון כללי בתקנות ממשלתיות או להתמחות בתחום מסוים. חלקם מתמקדים בייעוץ ללקוחות וסיוע במשא ומתן בין לקוחות לרשויות המדינה והפדרליות.

אחרים מייעצים ללקוחות בנושאי עמידה ברגולציה כיועצים כלליים או עורכי דין במשרדי עורכי דין רב לאומיים

משרד עורכי הדין Ford OBrien LLP בניו יורק עוזר לאנשים פרטיים וחברות המתמודדים עם חששות רגולטוריים. הסגל שלנו כולל עורכי דין מנוסים שעבדו בסוכנויות פדרליות כמו משרד הבריאות ונציבות שוויון ההזדמנויות ומשרדים של פרקליטי מדינה שונים.

התקנות הפדרליות והממלכתיות משפיעות על כל דבר מהאוויר שאנו נושמים ועד האותיות הקטנות של הסכם כרטיסי אשראי. רבים מהכללים המשפיעים ישירות על העסק ועל חיי היומיום שלך אינם נקבעים על ידי נבחרי ציבור, אלא על ידי הרגולטורים.

חוק רגולציה כולל יצירת וניהול של כללים ותקנות שנוצרו על ידי סוכנויות פדרליות וממלכתיות

כאחד הלקוחות הללו, ישנם מספר סוגיות רגולטוריות שאנו חופפים כל הזמן ועימם אנו עובדים. עובדה לא ידועה היא שסוכנויות פדרליות או מדיניות שונות מקבלות החלטות וכללים שפותחו על ידי אותן סוכנויות ומשנות החלטות וכללים אלו לעתים קרובות עם קלט משמעותי מצד האנשים והתעשיות שהם רוצים להסדיר.

עבודה ברגולטורים ממשלתיים

בענפים מוסדרים או בממשלה עצמה יכולה להיות קריירה מרתקת ומתגמלת. עבודתם בענייני רגולציה יכולה להשפיע על פעולתן של חברות שלמות, תעשיות בכללותן, ואף על רשויות ממשלתיות. ישנם עורכי דין רבים העובדים בבית עבור חברות בפרויקטים רגולטוריים, דואגים לציות, מנהלים משא ומתן עם רשויות הרישוי ונלחמים בכללי המדינה ובצעדים שליליים בבית המשפט. כעו"ד רגולטורי ממלכתי, חברת Calabrese Law Associates מייצגת לקוחות בכל רמות השלטון הפדרלי והממלכתי בכל התדיינות משפטיות, ביקורת שיפוטית והחלטות מנהליות. בעידן של פיקוח ממשלתי חסר תקדים והתערבות במגזר הפרטי, עבודתם של הרגולטורים במדינה יכולה לחולל שינוי באמצעות הבאת מומחיות חקיקתית, מומחיות רגולטורית ומומחיות ליטיגציה לנושאים רגולטוריים מורכבים.

אנו מתעדכנים בתקנות האחרונות שנחקקו במסצ'וסטס ובוושינגטון הבירה

הדבר מאפשר לנו ליידע את הלקוחות במגוון רחב של תחומים בהם תקנות ממשלתיות חדשות או ממתינות או שינויים מנהליים או מדיניים עשויים להשפיע. האינטרסים של לקוחותינו.

למפקחי הביטוח של Hinshaw יש ניסיון רב בייצוג חברות ביטוח הקשורות להתנהגות השוק

הערכת תביעות וביקורת חיתום. הם מייצגים גם גופים המגנים על רשויות ציבוריות בהליכי אכיפה וניהול אחר, כגון טענות, צווי הנמקה. , ערעורים על ידי רשויות ציבוריות והודעות על אי ציות. עורכי דין להסדרה ממשלתית בחברת עורכי דין בקאלברזה יכולים לייעץ ולייעץ ללקוחות בתחומים בהם רגולציה ממשלתית וכלכלה חופפים.

עורכי דין רגולטוריים ממלכתיים עובדים עם יחידות עסקיות

מחלקות, עורכי דין ויועצים חיצוניים בענייני רגולציה והליכים בפני הרגולציה הממלכתית ג ' השמטה (ים). עורכי דין רגולטוריים ממלכתיים מטפלים בעניינים משפטיים ובפרויקטים, כולל ייעוץ ללקוחות פנימיים בהתפתחויות ובדרישות משפטיות רלוונטיות באמצעות עמלות פנסיוניות, כללים ותקנות משא ומתן קיבוצי, סכסוכים בפנסיה והליכים רגולטוריים הדורשים כמות משמעותית של כתבים משפטיים. רגולטור ממשלתי אחראי על הנטל והאחריות שלו בעניינים רגולטוריים מורכבים.

זה אולי נשמע כמו ייעוץ שטחי

אבל כעורך דין רגולטורי תרכוש מומחיות שתאפשר לך לנקוט בכל דרך שתבחר – בין אם זה להישאר במשרד עורכי הדין שלך, לעבור לבית, להצטרף לממשלה או ויתור על פרקטיקה משפטית לתפקיד יותר מוכוון לעסקים. שותפים זוטרים רוכשים את אותו הידע והניסיון כמו פורסט גאמפ, מכיוון שהם צפויים לקחת תפקידים גדולים יותר, לעבוד על פרויקטים, לבנות קשרים משמעותיים עם לקוחות ולפתח מומחיות בתחומים מוסדרים שמעניינים אותם.

בכדי לשמוע עוד פרטים נוספים אודות עורך דין רגולציה מומלץ לבקר באתר guardianangel.co.il