תכנית רוכשי הדירות בפעם הראשונה היא תוכנית שנוצרה על ידי ה- BC. הממשלה מציעה לרוכשי דירה ראשונים מוסמכים הפחתה או ביטול של מס רכישת הנכס. זיכוי המס בפעם הראשונה לקניית בתים זמין גם באונטריו, מה שמקנה הנחה בסך 750 דולר עבור רוכשי דירה בפעם הראשונה. כשאתה קונה בית ראשון, אתה זכאי להקלות המס שמקבלים רוכשי דירות כאשר הם עוברים לביתם הראשון או החמישי. בשנת 2017, אונטריו שחררה את ההנחה בארנונה להעברת קרקעות המספקת הנחה של 4,000 $ בכדי להבטיח שקונים ראשונים של בתים בשווי של עד 368,000 $ לא ישלמו את מס העברת הרכוש. תוכנית הפטור מבני בית מפחיתה או מבטלת את מס העברת הרכוש עבור בתים חדשים.

הסכום שנוכה

הוא הסכום ששילם הבעלים, כולל תשלומים לחשבון הנאמנות, הסדר וסגירה. הסכום שנמנע כהחזר כספי אם יתברר שהמיסים על הנכס אינם מעודכנים. לדברי גרין ולואיס, אין עמלות או נקודות שאתה צריך לשלם כדי לקבל משכנתא על בית כדי להגיש בקשה לניכוי.

קונים נדל"ן למגורים המשתמשים במימון של מדינת ניו יורק לרכישה במדינת מדינת ניו יורק, חייבים לצפות ששיעור מס המשכנתא ישתנה בהתאם לשווי ביתם החדש.

רכישת אחוזה בסך 1,000,000 $ חייבת במס בשיעור של 1% (שלב 4) עבור נכסים שמחירם הוא 2.5 מיליון דולר ומעלה. עבור עסקאות מתחת ל 500,000 $ שיעור המס הוא 20.5% (18% ששולם על ידי הקונה) ושיעורי העסקה האחרים הם 21.75% (19.25% המשולמים לקונה).

תלוי במדינה בה אתה קונה

אתה עלול להתמודד עם מס שקשור לרכישה, כגון מס העברת הקרקע. מדינות, מחוזות ועיריות יכולים להחליט לגבות מיסים כאשר נכס, כמו הבית החדש שלך, מחליף ידיים ללא משכנתא רשומה. סוגים מסוימים של נכסים, כגון נכסים חדשים או יזמים, עשויים לחייב את הקונים בתשלום מיסי העברת נכסים, המוטלים ברמת העיר או המדינה.

במערכת ארנונה הממשלה נדרשת לערוך הערכה של שווי הכסף של הנכס והמס מחושב ביחס לערך זה

ישנם ארבעה סוגים עיקריים של מיסי אדמות: שיפורי קרקע; נדל"ן (חפצים מעשה ידי אדם כגון בניינים ורכוש אישי); מטלטלין (חפצים מעשה ידי אדם) וסחורות בלתי מוחשיות. מדינות רבות גובות מיסים על בסיס סכום המס ששולם כאחוז ממחיר הרכישה של הנכס. מס אחוזה נחשב למס העברת נדל"ן ומשתנה משיעור מדורג החל מ- 1% ומשתנה בהתאם לטווח מחיר הרכישה, עד למקסימום של 3.9% עבור נכסים ששווי הנכס השנתי שלהם הוא 25 $. מיליון ומעלה. החל משנת 2019, ארנונה על נכסים מעל 2 מיליון דולר תעלה עם מחיר הרכישה (ראה טבלה בהמשך). מאז שהוצג בשנת 1989 חלו כמה שינויים, אבל אנחנו עדיין הרבה מאחור.

אם מחיר הרכישה עולה על מיליון דולר

הקונה נדרש לשלם מס אחוזה של 1% ממחיר הרכישה עם כריתת החוזה. מס המקרקעין משולם בנוסף למס המקרקעין שמשלם המקבל והמוכר, ומס זה אינו משולם על ידי המקבל או הקונה כפי שנקבע בחוזה בין המוכר לקונה.

שיעורי מיסוי הנדל"ן בניו יורק מבוססים על מספר גורמים

כולל סוג הבניין שלך, שווי השוק שלו, הערך המשוער שלו, שיעור המס, הפטורים וההפחתות שאתה זכאי להם. בעלי נכסים מסוג 2 משלמים את הריבית האפקטיבית הנמוכה ביותר, אך עדיף לזכור כי אתה משלם מס רב על ההכנסה שאתה מרוויח מהנכס. לחץ כאן למידע נוסף על שיעורי הארנונה של ניו יורק.

אם אתה סקרן למה לצפות כשמשלמים ארנונה על בית חדש

תוכל להשתמש במחשבון הארנונה הזה כדי לאמוד את העלויות השנתיות שלך. בין כל העלויות שיש לקחת בחשבון בעת רכישה או בנייה של בית חדש, ארנונה היא מהקשה ביותר להבנה. זה יכול להיות קשה להבין מה אתה חייב ולמה, במיוחד אם אתה בעל בית ראשון ואינך בטוח מדוע אתה צריך לשלם מס מלכתחילה.

כפי שמצופה בדרך כלל מכל עסקה פיננסית מסובכת

מכירת דירה בניו יורק נוטה לעלות עלויות רבות נוספות העולות על סכום הדירה בפועל והעמלות הסוכן. אחד המרכיבים העיקריים בעלויות נוספות אלה הוא העמלה הנוספת שתשלם המוכר, מה שמכונה מס העברת מקרקעין. לדוגמא, אם אתה קונה דירה ב -1.5 מיליון דולר תמורת 15,000 דולר.

בדלאוור

הבית שלך בסך 500,000 $ כולל מס העברת נדל"ן בסך 15,000 $ ו -20,000 $ מיסים ממלכתיים ומקומיים אם אתה קונה בעיר עם מס העברת נדל"ן משלה. במקרים מסוימים, אתה יכול לחלק את מס המדינה בין המוכר לחלק שלך עם הקונה, שהוא בין 7,500 $ ל 10,000 $.
כדי לקרוא מידע בתחום של מס רכישה דירה ראשונה עליך לגלוש לאתר ts-lawfirm.co.il

אם בסופו של דבר אתה משלם מס העברה כרוכש, אינך יכול לנכות אותו ממס ההכנסה שלך, כמו שאתה יכול לנכות ארנונה. עם זאת, אתה יכול לתבוע זאת בגין מס על בסיס העלות שלך (שווי הבית).

ניו יורק מתייחסת לבניינים עם 4 יחידות או פחות כאל נדל"ן מסחרי וממיסה אותם ככאלה

בנקים וארגונים לא ממשלתיים העוסקים בהלוואות כסף לרכישת בתים מתייחסים למגורים עיקריים של 4 משפחות בעסקאות דיור, והממשלה הפדרלית קונה הלוואות משכנתא מאלה העומדים בקריטריונים אחרים לבניינים עם 4 יחידות או פחות.

ברכישת קואופרטיב בניו יורק

הרוכשים יכולים לצפות בין אחוז לשני אחוזים ממחיר הרכישה עבור שתיים או שלוש דירות במחיר של יותר מ -500,000 דולר. לאחר ששילמו מחירים מנופחים עבור דירות בניו יורק, קונים בניו יורק עשויים שלא לממש את עלויות הסגירה הנוספות שהם לא שוקלים. במאמר זה תראה השוואה של עלויות הסגירה של בתים משותפים וקואופרטיבים שעליהם לשלם קונים בניו יורק.

מסיבה זו, אם אתה קונה בית משותף ללא משכנתא, תצטרך לשלם את מס המשכנתא וכן את כל הרכישות הנדרשות של זכויות קניין וביטוח.