הסרת קונדילומה בלייזר

קונדילומה היא יבלת או גידול קטן בגודל של כמה מילימטרים שנוצר בעקבות שינויים גנטיים שנגרמים מווירוס החודר לתאי העור וגורם להכפלה בצורה בלתי מבוקרת. הנגיף מתפתח באזורים לחים למחצה באופן אופטימלי וכתוצאה מהידבקות בנגיף עלולות להופיע יבלות על שפתי איבר המין של האישה, בחלק החיצוני של הנרתיק ובפי הטבעת. אצל גברים שנדבקים בנגיף, יופיעו יבלות בפין, בשק האשכים וגם באזור של פי הטבעת. היבלות אמנם לא כואבות, אולם, אחד סימני ההיכר שלהן שהן גורמות לגירוד וללא קבלת טיפול מתאים הן לא יעברו.
הקונדילומה הן יבלות שנוצרות בשל קיום יחסי מין בלתי מוגנים עם אדם שהינו נשא של נגיף ה- HPV. הפתרון להתמודדות נכונה עם הנגיף הינו הסרת היבלות בלייזר, טיפול שתומך ועוזר למערכת החיסון בגוף להתמודד בצורה טובה עם הנגיף וביתר קלות.

כיצד נראית קונדילומה?

יבלות קונדילומה נראות כמעין בליטות קטנות שמופיעות מעל לעור ולרוב הן מחוספסות ודומות למעין כרובית מוקטנת ובחלק מהמקרים הן בולטות וחלקות כגרעין תירס. ברוב המקרים, היבלות הן בצבע של הגוף ולעתים בצבעי לבן או חום. הן אינן גורמות לכאבים, אך לעתים הן מציקות ומגרדות. ולרוב הן מפריעות מהבחינה האסתטית וכן בהיבט הנפשי.

יתרונות הטיפול

טיפול הסרת קונדילומה בלייזר מסייע לגוף ולמערכת החיסונית להיאבק עם נגיף ה – HPV בצורה יעילה יותר ובכך הוא מחזק את מערכת החיסון. הטיפול האפקטיבי והאיכותי מסיר את הנגעים ועוצר את התפשטותם בדרך יעילה ומהירה. הטיפול חייב להתבצע על ידי רופא מומחה ומנוסה בתחום וזאת על מנת שהוא יבוצע בצורה הבטוחה ביותר והתוצאה שתתקבל תהיה אפקטיבית. הטיפול החדשני מאפשר יכולת מקסימלית לוויסות עוצמת הטיפול ולהתאמת אופן ההסרה של היבלות בהתאם למיקום ולסוג היבלת, בכך ניתן למנוע כאבים, סבל נפשי, סימנים וצלקות. 

טיפול מתקדם לתוצאות מעולות

ההחלמה מהטיפול בקונדילומה מושפעת מהיקף ההתפשטות של הקונדילומה המיקום המדויק של היבלות באיברי המין והתזמון, כלומר ככל שהגעתם מוקדם יותר בתחילתו של התהליך כך קל יותר לטפל. ב – 90% מהנגעים, טיפול בלייזר יאפשר חזרה מיידית לשגרה תקינה והמטופל לא יושפע כמעט כלל מהתהליך שעבר.  

טיפולים מתקדמים מידי מומחים

ד"ר גדי בן שטרית הינו מומחה בגניקולוגיה ובמחלות צוואר הרחם. ד"ר גבי בן שטרית סיים התמחות ברפואת נשים בבית החולים בילינסון בשנת 2010 ושימש רופא בכיר במחלקה. במרפאתו מבוצעים מגוון טיפולים כירורגיים, היסטרוסקופיות אבחנתיות וטיפוליות, הסרת קונדילומה בלייזר ועוד. בכל שאלה, בקשה ופנייה, צוות המרפאה ישמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם מענה מקצועי ביחס אישי.